zaterdag 30 juli 2011

Shoplog: Aachen 27-7-'11



Afgelopen woensdag ben ik met mijn vriend gaan winkelen in Aachen, hij wilde daadwerkelijk vrijwillig mee! En ik moest en zou gaan winkelen want dat heb ik op vakantie af en toe gemist. Gelukkig ben ik erg goed geslaagd!


Lakjes van de 50's Girls Reloaded collectie. Love Me Tender, Ahoy en You're A Heartbreaker. €1,75 per stuk.


Beide lipsticks (€1,95 p.s.) en de translucent powder (€2,95). Hier had ook nog een oogpotlood bij gemoeten, but I forgot..


Alle lakjes van de Nails in Style collectie. Style Me Holo, Style-ish Baby!, Style For Summernights en Style Me Love. €1,75 per stuk.


Twee Nail Transfer Foil setjes. Ze lijken geen namen te hebben, er is nog een paarse variant, ik kocht enkel de zilveren en roze. Ik ben zo benieuwd hiernaar! Ze kosten €2,45 per stuk.


P2 had ook een nieuwe collectie, 100% Red. Ik kocht één lakje in de kleur Amazing (€1,75) en twee Cheek & Lip tints van €2,45 per stuk.


Coca Cola Lipsmacker in een flessendop-potje, leuk! Die kost €2,95.


Mijn eerste MAC MSF! Van de Semi Precious collectie in de kleur Semi Precious Crystal Pink. Ik vind hem zo mooi! Ik heb even staan twijfelen door de prijs, €27,50. Maar ik ben heel blij dat ik hem toch heb gekocht!



Toen ik thuis kwam waren ook mijn twee eerste Sleek paletten al een tijd binnen. Ik was hier al zo lang benieuwd naar en was zo blij ze te hebben! Maar ik wou ze niet aantasten voordat ik ze mooi op de foto had. Da's moeilijk zonder goede camera! Dus ik heb even moeten wachten, maar vandaag heb ik me er eindelijk mee kunnen uitleven :)

Zo, ik heb weer even genoeg geshopt! Ik voel me helemaal voldaan. Nu weet ik dat veel hiervan al niet meer al te nieuw is, dus waar zouden jullie nog graag reviews over zien?

Liefs,
Maud