zaterdag 9 juli 2011

Review: Essence Ballerina Backstage - Blush Soufflé



In de Essence Ballerina Backstage collectie zit nog een product wat een soufflé wordt genoemd. Namelijk de Blush Soufflé! Een creamy blush die alleen in een lieve lichtroze kleur verkrijgbaar is.



De kleur heet Prima Ballerina en zit in een soortgelijk potje als de Eye Soufflés, alleen is dit potje iets groter. Het ongemak door het diepe potje valt me met deze nog wel mee. Ik breng de blush aan met een stippling brush, die makkelijk bij het product komt.



Het pigment vind ik wel oké voor een blush. Die hoeven van mij niet knallend uit te zien op mijn wangen, ik hou toch meer van een natuurlijk effect. Ik denk dat de meeste meiden dat wel hebben met kleurtjes op hun wangen.

De structuur is heel zacht en creamy, nog net iets zachter dan de Eye Soufflés. Die laatste probeerde ik als eerst, met even veel druk ging ik erna over de Blush Soufflé heen..


Die was dus zachter!

Dan nog de blush op mijn wangen:


'Kale' wangen.


Met Prima Ballerina op.

Ik vind deze Blush Soufflé erg fijn. De kleur is een wat standaard roze, wat volgens mij wel veel meiden staat. Ook vind ik bij mezelf het kleurtje leuk staan. Het opbrengen vind ik ook wel grappig, weer eens iets anders dan een poeder. Mijn droge huid is mooier met vloeibare of creamy producten, dan met poeders erover. De blush blijft redelijk goed zitten, ongeveer hetzelfde als poeder blushes.

Het is vast wel duidelijk dat ik dit een erg leuk en fijn product vind. Het prijsje van €2,75 vind ik deze Blush Soufflé zeker waard!


Wat vinden jullie trouwens van de 'header' foto van dit artikel? Leuk of iets té overdreven? Zelf vond ik dit wel leuk, ik liet me uiteraard inspireren door dit artikel op BeautyLab!

Liefs,
Maud