maandag 4 juli 2011

Review: Essence Ballerina Backstage - Lipgloss



De lipgloss van de Ballerina Backstage collectie van Essence trok me eigenlijk niet zo. Er zijn er drie. Oranje vind ik altijd wel leuk, zoals jullie misschien wel weten. Ik besloot de lichtroze ook een kans te geven, dat moest vond ik, want alleen dit kleurtje liet me aan ballet denken.



Ik kocht Wear Your Little Tutu, de lichtroze en On Your Gracile Tip Toe, de oranje kleur. Ik heb de kleur Do a Floating Pirouette in de winkel wel nog geswatched, het was op zich een mooie paarse kleur, die mij helaas nooit staan. Ik vind de hulsjes van de lipgloss erg leuk, met het kant-printje op de dop en de hangende ballet-schoentjes.



Op de mooie dop zit een lelijke sticker die ons vertelt dat de applicator is vernieuwd. Het is een doodnormaal kort kwastje geworden. Zelf heb ik geen grote voorkeuren qua lipgloss-applicators. Ik vind een kwastje net zo fijn als een sponsje, in wat voor vorm dan ook. Dus ook deze vind ik prima werken.



Het pigment vind ik van beide erg goed! Ook zien de glitters erin mooi uit. On Your Gracile Tip Toe ziet er knal-oranje uit, Wear Your Little Tutu is heel lichtroze.



Wear Your Little Tutu.. emh, iewl? Deze trekt gelijk in de lijntjes van mijn lippen en dekt niet goed. Wat een lelijk gezicht. Zelf ga ik dan ook nooit snel voor zulke lichtroze kleuren, wederom werd bevestigt dat ik me eraan moet houden. Hij zal helaas ergens achterin een lade stof gaan verzamelen.



On Your Gracile Tip Toe. Ah oranje.. het lijkt wel alsof ik alle oranje glossjes leuk vind. Net als deze! Mooi kleurtje, wat goed dekt en maar een klein beetje in de lijntjes van mijn lippen trekt. De glitters zijn nog best subtiel. Hij voelt heel sticky aan, maar blijft wel best goed zitten voor een lipgloss! Ik ga snel door oranje glossjes heen, dus deze is van harte welkom in mijn stash.

De lipgloss van de Ballerina Backstage collectie kosten €1,75 per stuk. Deze collectie zal in augustus in Nederland verschijnen en is sinds 1 juli in Duitsland te koop.

Ben jij van plan lipgloss van deze collectie te kopen?

Liefs,
Maud