woensdag 27 juli 2011

Personal update: I'm back!



Gister in de namiddag ben ik thuis gekomen na een schitterende reis door Midden-Amerika. Ik heb veel mooie natuur en archeologische plekken gezien. Ook veel interessante mensen en stadjes. En veel tequila! Het was geweldig en ik heb een super leuke tijd achter de rug.

Maar ook een vermoeiende tijd! Zeven uur 's ochtends is het laatst wat ik heb uitgeslapen op de reis. Meestal stonden we op om zes uur, soms ook gruwelijk veel vroeger, als drie of vier uur 's nachts.
Dat en de lange vluchten en het grote tijdsverschil zorgen er natuurlijk voor dat je na zo'n reis niet ontspannen thuiskomt. Eerder moe en brak! Maargoed, ik ga dan ook niet op vakantie voor ontspanning, maar om wat meer van de wereld te zien en leren.

Wel één minpunt. Eenmaal uit het vliegtuig en op Mexicaanse bodem gaf mijn fotocamera de geest.. Argh! Ik dacht dat ik gek werd. Hoe kun je op zo'n reis zonder camera? Hoe kun je thuis als beautyblogger verder zonder camera? Niet, niet, niet, gewoon helemaal niet! Gelukkig heb ik nog heel wat kunnen vastleggen met mijn video-camera, al is die kwaliteit minder. Die wil echter absoluut niet op mijn blog!

Mijn moeder zag gelijk aan me dat ik meer dan gewoon verdrietig erom was. Ik maakte me echt zorgen! Hoe moet dat thuis verder? Lief als ze is herinnerde ze me aan mijn verjaardag in september. Met de mededeling dat ze me best een mooie camera zou willen kopen die ik dan al direct mocht gaan gebruiken. Vanmiddag gaan we dus gelijk op jacht! Nog aanraders?

Uiteraard kunnen jullie nog een uitgebreid reisverslag verwachten! De foto-kwaliteit is helaas minder, maar godzijdank heb ik er überhaupt wat kunnen maken!

Liefs,
Maud