zondag 10 juli 2011

NOTD: Color Blocking Ruffian



Een trend van deze zomer is Color Blocking. Vrolijke knal-kleuren met elkaar combineren. Met mijn garderobe die vooral bestaat uit zwart, grijs en wit is dat niet zo makkelijk. Maar ik besloot om het idee een beetje te verwerken in een ruffian manicure.



Ik gebruikte hiervoor twee lakes van de H&M, U Must Have This en Blue My Mind. Blue My Mind vind ik heel gaaf, een soort lichte donkerblauwe kleur. Ja dat klinkt apart..
Een ruffian manicure is helemaal niet zo lastig als je misschien denkt. Als je een mooi randje onder je nagelriem kunt maken, kun je ook een ruffian manicure maken! Je doet het dan alleen nog een tweede keer met een ander lakje.



Zelf vind ik het resultaat best leuk! Een ruffian manicure kan er heel klassiek en chique uitzien, maar deze is vooral zomers en speels. Ik vind de kleuren mooi bij elkaar staan, liet me gelijk aan die Color Blocking trend denken, al vloeken ze niet.

Wat vind jij van ruffian manicures met zulke felle kleurtjes?

Liefs,
Maud