donderdag 7 juli 2011

Nieuwe lay-out!



Ik liet vanmiddag op Twitter al even deze vage sneakpeek zien van mijn nieuwe lay-out. En nu staat 'ie online! Ik ben er best trots op en heb er ontzettend veel moeite ingestoken. Jeetje, wat bezorgen die eindeloze HTML codes mij koppijn. But I did it! En vergeleken met deze vind ik deze oude echt afschuwelijk.

Dit is iets strakker en lichter, alleen de header springt er echt uit. Waar ik ook wel trots op ben, dat tafereel goed op de foto krijgen duurde ook even! De twee sidebars vind ik gezellig, dus die blijven en het commentsysteem blijft Disqus.
Ik heb een hip drop-down menu. Ik zat er even mee hoe ik die zou inrichten, maar ik heb het redelijk weten op te vullen! Uiteindelijk hoop ik ook alle categorieën goed te vullen, want ja, sommige zijn nog wel erg leeg.. Er zullen er ook met de tijd nog wel wat bijkomen :)

Wat vinden jullie ervan? Geef vooral feedback!

Liefs,
Maud