maandag 11 juli 2011

I'm gone!



Vandaag vertrekken we om zeven uur 's ochtends richting Schiphol, een schappelijk tijd voor de verandering! Ergens rond één uur vliegen we naar Cancún, Mexico! Gister hebben jullie al kunnen lezen wat ik allemaal ga beleven, want het wordt een intensieve rondreis. Maargoed, ik een dikke twee weken weg.. en mijn blog dan?

Ik heb gelukkig voor elke dag gewoon een artikel kunnen inplannen, zoals jullie gewend zijn, doordeweeks om 6:30u. en in het weekend om 8:00u. Dus het blijft niet helemaal leeg en stilletjes zolang ik weg ben. Op een aantal dagen zullen er zelfs twee artikelen verschijnen :)
Ik betwijfel of de hotels waar we allemaal komen überhaupt wel internet hebben. Mijn telefoon zal ook in veel gebieden geen bereik hebben. Ik ben volledig onbereikbaar. Hierdoor zal ik vanaf nu dus niet meer op reacties en emails kunnen reageren! Dat vind ik wel rot. Ik hoop dat jullie alsnog allemaal lekker blijven reageren, want als ik weer thuis ben ga ik zeker alles nalezen en probeer ik op zoveel mogelijk te reageren! Ik kom op dinsdag 26 juli weer thuis.

Tot dan!
Liefs,
Maud