maandag 18 juli 2011

I Love... producten



Veel van jullie zullen de I Love... producten die bij de Douglas verkrijgbaar zijn wel al kennen. De verpakkingen zien er leuk en kleurrijk uit en er is een volledige lijn producten per geur. Zelf heb ik vier van deze producten, al wil ik er zeker nog meer!



De geur-lijnen met allerlei producten in de dezelfde geur vind ik een erg leuk idee. Zo kun je alles in dezelfde lekkere geur kopen. En wat ruiken ze stuk voor stuk lekker! Ik heb al meerdere keren erg lang staan snuffelen bij deze producten. Zelf zou ik niet zo snel alles in één geur kopen, ik ben meer van de variatie!



Ik heb een scrub in I Love Strawberries & Milkshake. Het is geen geweldige scrub en er zitten niet onwijs veel scrub-deeltjes in. Dus scrub ik eigenlijk alleen mijn armen en bovenlichaam met deze. Daar vind ik deze zeker goed genoeg voor, mijn huidje is erna toch een stuk gladder dan ervoor. En de geur.. of wat vind ik die lekker! Toen ik aan de tube rook vond ik het inderdaad naar aardbeien ruiken, met een zacht melk-vleugje. Maar op mijn huid ruikte hij naar bitterkoekjes! Daar moet je natuurlijk van houden, maar ik vind het heerlijk. Dat is ook wel te zien, want hij is al bijna op! Ik ga zeker een nieuwe halen. De scrubs kosten €5,95 per stuk en bevatten 200ml.



Dit is de douchegel in I Love Juicy Watermelon. Dat is ook precies waar hij naar ruikt, heerlijk frisse watermeloen. De kleur is wel apart, het lijkt wel een bloedbad als ik me ermee heb ingezeept. Maar de geur die achterblijft is erg fijn. De grote fles van 500ml is al bijna op de helft, dat komt omdat vriendjelief deze ook erg lekker vind ruiken. Ook deze kosten €5,95 per stuk.





En tot slot heb ik nog twee bodycrèmes. In Vanilla & Ice Cream en Rasberry & Smoothie. Beide vind ik best lekker. Al denk ik dat de vanille variant weer een voor de liefhebber is. Ik heb niet het idee dat deze heel erg verzorgend zijn voor mijn huid, maar ze maken mijn huid er ook zeker niet slechter op. Verder blijft de geur heerlijk lang hangen. De bodycrèmes kosten ook €5,95 per stuk en hebben een inhoud van 200ml.

Ik ben echt fan van deze producten! Ik hoop dat ze nog lang in het Douglas assortiment blijven. Ergens zijn de I Love producten niet heel goedkoop, bijna alles kost afgerond zes euro, niet niks. Maar het leuke is dat ik al deze producten heb gekocht met €5 tegoedbonnen (waarvoor je spaart met de Douglas kaart), met de 10% korting blijft dan nog maar €0,35 over!

Hebben jullie I Love... producten? Nog fijne aanraders?

Liefs,
Maud