zondag 31 juli 2011

Essence Nails in Style nagellak


De Nails in Style collectie staat helemaal in het teken van nagels, love it! Ik wist al dat ik alle lakjes van de Nails in Style collectie wou hebben, ik vond ze er op de persfoto's al zo mooi uitzien. En ik had geluk! Ik vond ze allemaal in één display.



Style For Summernights





Style For Summernights is een zilver glitter lakje. Ik had eigenlijk gehoopt dat hier een holografisch effect in zou zitten, maar dat is er helaas niet. Het lakte dekte sneller dan ik had gedacht, na twee laagjes. Het is ook best streperig, jammer, maakt het een stuk minder mooi.

Style-ish, Baby!





Style-ish, Baby! neigt op de foto's erg naar de groene kant, maar toen ik hem op had kwam ik er niet over uit of ik het meer groen of blauw vond. Erg apart kleurtje! Helaas lakte deze ook al niet fijn. Het lakje is heel waterig en dekte slecht, ik heb zo'n vier laagjes op.

Style Me Holo







Echt holografisch is Style Me Holo niet. Ook zo'n groen-paars-turquoise duochrome is niet zo origineel, maar toch vind ik dit een prachtig lakje! Deze lakte ook wel fijn, dekte na drie laagjes.

Style Me Love






Style Me Love, pure liefde! Wat een prachtig roze glitter lakje! Zoiets heb ik nog niet en denk dat ik hierdoor wel weer heel veel van roze ga houden. En deze dekte gewoon na één laag! Echt, ik hou van dit lakje.

Ik vind vooral Style Me Holo en Style Me Love erg mooi, ik ben heel blij met deze lakjes! De andere twee zal ik minder snel nog eens dragen. Ze kosten €1,75 per stuk. Ik weet niet zeker of deze collectie naar Nederland komt.

Liefs,
Maud