zondag 24 juli 2011

Budget Tip: Holografisch Essence lakje



Een tijdje terug stond ik te kijken naar de Colour & Go lakjes van Essence. Ineens viel me eentje op! Can't Cheat On Me. In het flesje lijkt deze een beetje holografisch! Zou Essence dan toch een holografisch lakje hebben? Nog wel in hun Colour & Go lijn? Ik was dus nieuwsgierig!


In de schaduw..


..en in de zon!


Essence kan dus toch iets holografisch maken...? Het is subtiel, maar in het zonlicht zie ik toch echt een regenboogje in dit zilveren glitter lakje! Wat leuk! Daarbij ging het lakken ook nog makkelijk en dekte deze na twee laagjes. Fijn! De prijs? Fijn! €1,29! Gewoon helemaal fijn! Het lakje had wat holografischer gemogen, maar ik vind hem zo ook wel erg mooi.

Over dit lakje kan ik geen slecht woord zeggen. Maar wat ik niet snap: Dit lakje kwam erbij in het schap, met de assortiment-update van maart/april. De "Holografics" kwam in mei/juni.. Dus ze konden het al, maar toch maken ze een complete, onholografische collectie, met een misleidende naam. Why?

Liefs,
Maud