donderdag 21 juli 2011

Beauty Blender Update



Mijn geliefde Beauty Blender, die ik nu zo'n zeven maanden in mijn bezit heb. Ik heb er een artikel overgeschreven toen ik hem net had, nog in het prille begin van mijn blog. We zijn een lange tijd verder en het leek me tijd om er eens een update over te schrijven.



Zo ziet mijn 'knalroze' sponsje er tegenwoordig uit! Lang niet meer zo knalroze, alleen het midden nog een beetje. Ik gebruik deze altijd als ik foundation op doe! Het resultaat van een kwast of mijn vingers vind ik gewoon echt niet meer goed genoeg. Deze is dus ontzettend vaak gebruikt! Ik ben wel een beetje laks geweest met het schoonhouden. In het begin had ik de ervoor bedoelde cleanser nog niet eens. Na een tijdje merkte ik dat ik die toch wel nodig had.



Na een paar weken ging ik overstag en bestelde ik de Blender Cleanser. Zoals ik al zei, deze is minder gebruikt dan de Blender zelf. Ik maak hem niet na elk gebruik schoon, maar wel om de dag of om de twee dagen. Je ziet het randje van het product vlak onder de zin 'modernize the way you clean up'. Dat valt mij nog best mee! Het is redelijk zuinig in gebruik, zelfs nadat ik het pompje erop heb gedaan. Dit simpele pompje (van een reissetje van de Hema) is een stuk handiger dan de originele dop.

Als je zoiets ook van plan bent (pompje op Cleanser) en niet alleen woont, zet het dan niet bij een wasbak. Mijn lieve vriendje heeft helaas twee of drie keer zijn handen gewassen met mijn dure Blender Cleanser (€12,95).

Ik had, al voordat ik mijn Beauty Blender had, begrepen dat je Beauty Blender zelf maximaal drie maanden kan gebruiken. Dat vind ik best kort, vooral omdat de Blender €12,99 kost. Zo wordt het toch een duur sponsje.



Ik gebruik al zeven maanden dezelfde, ruim over de houdbaarheid-datum. En jawel, hij begint een beetje te verslijten. Zo krijg ik hem absoluut niet meer helemaal mooi roze en zitten er gaatjes in. Deze zijn er duidelijk gekomen door mijn nagels.

Maar is hij daarom aan vervanging toe? Nee, ik vind van niet. Het resultaat van mijn foundation vind ik nog net zo goed als in het begin. Ik kan me mijn make-up doen zonder m'n Beauty Blender echt niet meer voorstellen! Hij is mijn beste vriendje geworden! Het werkt snel, geeft een mooi resultaat en voelt ook nog best verfrissend.
Bij elkaar kost het zo'n €26. Best veel voor een sponsje en het spul om die spons mee schoon te krijgen. Dat dacht ik vooral voordat ik hem had, nu vind ik het de investering zeker waard!

Liefs,
Maud