zondag 19 juni 2011

Tag: Your Mobile Phone


De Mobile Phone tag heeft al een flinke ronde door de blogwereld gemaakt. Ik ben ook onlangs getagged door de lieve Joyce van Pretty Brilliant, dankjewel nog!

1. Welke mobiele telefoon heb je?
Een Samsung Star. Een rode met siersels erop, niet echt interessant..


2. Hoe lang heb je deze al?
Bijna twee jaar, over een tijdje loopt het abonnement af en daar verheug ik me op. Ik wil ook nooit meer een twee-jarig abonnement, dat is me echt te lang. Er is op zich niets mis mee, maar hij is zo oud en kan zo weinig.

3. Welke zou je graag willen hebben?
Ik zit de laatste tijd erg te azen op een Blackberry Bold 9700, een witte. Of hem dat ook gaat worden over een tijdje weet ik niet. We'll see :)

4. Kun jij makkelijk zonder je telefoon?
Ja, té makkelijk. Ik laat hem zonder stress gewoon een week lang ronddwalen thuis met een lege batterij. Soms als ik net onderweg ben denk ik wel eens 'shit! Als ik nu stil kom te staan, kan ik niemand bereiken'. Maar da's echt niet genoeg reden om terug naar huis te rijden.

5. Welke kleur is je telefoon?
Rood..

Wat voor een telefoon heb jij? En ben je er tevreden over?

Liefs,
Maud