vrijdag 10 juni 2011

Tag: Show Your Screen



Vandaag nog even een leuke tag, de Show Your Screen tag. Die ik onlangs kreeg van Sofie van Muffins at Tiffany's. Bedankt daarvoor! Het is simpele tag:
1. Je plaatst een printscreen van je bureaublad.
2. Je vertelt wat over je achtergrond en de programma's.
3. Je tagged een aantal mensen.


*klikbaar!*

Zo ziet mijn bureaublad uit. De achtergrond is een echte foto, in 2008 genomen vanaf de aarde (dus geen satelliet). De 'arm' van onze melkweg is er erg goed op te zien, ook Jupiter staat er ontzettend fel vlak boven. Ik heb iets met de ruimte, ik vind het interessant, al heb ik er weinig verstand van. Ik hoop echt dat ik de tijd van het ruimte-reizen nog mag meemaken, maar ik denk niet dat dat in mijn leven nog 'normaal' voor de gewone burger wordt. Helaas.. Ik heb ook nog de wens om ooit zelf zo'n heldere sterrenhemel te zien, waarin je dus ook zo'n sliert ziet. Lijkt me helemaal fantastisch!

Ik wissel trouwens wel regelmatig van achtergrond. Één of twee keer per maand ongeveer. Maar eigenlijk zijn het altijd foto's of afbeeldingen van het universum.



Dan de programma's, van boven naar onder:
  • Prullenbakje, uiteraard.
  • QuickTime Player, geen idee waarom die daar staat.. stond er vast standaard op.
  • iTunes en Spotify, voor muziekjes.
  • Free Video Dub, één van de vele programma's waarmee ik poogde mijn vorige filmpjes-bestanden in te openen. Alleen deze werkte.
  • EA Download Manager, om voor The Sims 3 te kunnen downloaden.
  • Wolfenstein.. Return to Castle Wolfenstein om precies te zijn. Dit schiet-spelletjes is gruwelijk oud. Maar voor mij nostalgisch, ik speelde het ook al in de brugklas.
  • De rechter rij is één en al Sims 3. Ik hou van dat spel, héél veel! Ik speel het al vanaf de eerste versie, toen was ik tien jaar oud. Nu, elf jaar later, koop ik nog steeds altijd alles en speel ik het met liefde. Wel in periodes; dan maanden een paar keer per week, dan weer wat maanden helemaal niet. Maar ik zal er altijd van blijven houden, lekker huisjes bouwen en met gezinnetjes maken ^^
Mensen taggen vind ik erg lastig, iedereen die ik bedacht had hem al gedaan.. Daarom tag ik dus gewoon iedereen die deze tag leuk vind en nog niet heeft gedaan! Vooral overnemen dus :)

Liefs,
Maud


PS. Nieuwe header! Wat vinden jullie ervan?