zondag 26 juni 2011

Nagellak vergelijking: Orly vs. Essence - Green duochromes



Ik liet in mijn 10 favoriete zomerlakjes al Halleys Comet van Orly zien. Sommige van jullie zeiden toen al dat Essence ook zo'n lakje had. En die heb ik toevallig ook! Tijd voor een nagellak vergelijking dus. Ik wou ze wel eens naast elkaar zien!



Choose Me van de Essence Colour & Go lijn is goed verkrijgbaar, kost €1,29 en bevat 5ml. Orly is op internet te bestellen, zo kost deze op Enchantra €8,95. Het is een erg groot flesje, bevat 18ml.
Beide zijn prachtige turquoise-groene lakjes met groene en gouden shimmer. In het flesje van Halleys Comet lijkt iets meer gaande te zijn qua kleurtjes..


Één laagje.


Twee laagjes.


Drie laagjes


Halleys Comet lijkt iets sneller te dekken dan Choose Me. Ook heb ik het idee er meer gouden shimmer in te zien. Afgezien van dat vind ik ze erg veel op elkaar lijken, het zijn echt dupes. Beide lakken best fijn. Halleys Comet heeft genoeg aan twee laagjes, Choose Me kan wel een derde gebruiken.



Liefs,
Maud