zaterdag 18 juni 2011

Maybelline ColorSensational - The Shine



Pas geleden kwam ik in Duitsland een nieuwe variant van de Maybelline ColorSensational tegen, The Shine. Ik vond de hulzen er werkelijk prachtig uitzien, na het swatchen van de acht kleuren besloot ik er twee mee te nemen.



De hulzen zijn van roze-lila doorzichtig plastic, met een prachtig regenboogje erin. De verpakking voelt niet heel luxe, maar ik vind hem wel erg leuk.





Ik heb zelf de kleuren Raspberry Diamonds (hierboven rechts) en Coral Diamonds. Twee kleuren die redelijk dicht bij elkaar liggen, al is Coral Diamonds wat donkerder. Ze zien er zo al allebei erg shiny en glittery uit.




Boven Raspberry Diamonds, onder Coral Diamonds

Het is pigment van de lipsticks is goed, de kleuren geven goed af en de glitters erin ook. Zo lijken de kleuren haast hetzelfde. Allebei koraal-achtig, mooie glans en redelijk wat glitter. Op mijn lippen lijken ze gelukkig totaal niet hetzelfde!




Raspberry Diamonds


Coral Diamonds


Ik vind beide kleuren best mooi. Op mijn lippen ziet Raspberry Diamonds er een stuk rozer uit. Een lief kleurtje, wat best draagbaar is. Coral Diamonds is een stuk feller en echt koraal-rood. Ik vind de gouden glitter erin erg mooi.

Beide lipsticks blijven redelijk goed zitten, ze zijn niet wonderlijk snel verdwenen, maar na een paar uurtjes uiteindelijk wel. Ze voelen best fijn op m'n lippen en de geur ruikt echt naar lipstick.

Ik heb €7,25 per stuk betaald voor deze lipsticks. Ik weet niet zeker of ze (en zo ja, wanneer) naar Nederland komen.

Liefs,
Maud