dinsdag 14 juni 2011

China Glaze - Crackle Glaze



Het is alweer een tijdje geleden dat China Glaze de Crackle Glaze collectie uitbracht. Maar steeds waren ze weer uitverkocht op alle webshops. Pas geleden had ik geluk en heb ik drie leuke kleuren uit deze collectie besteld.



Alle lakjes van deze collectie zijn dus crackle lakjes. Ik heb Crushed Candy (turquoise), Broken Hearted (roze) en Fault Line (paars). Ik vond het wel heel gaaf dat ze crackle lakjes in zulke leuke kleuren hadden. Weer eens iets anders dan zwart, wit of zilver! Verder zijn er in deze collectie dus ook nog een zwart, wit en een grijs crackle lakje. De namen vind ik erg leuk en origineel.



Hier heb ik Crushed Candy op over Catrice Blue Cara Ciao. Op mijn ringvinger-nagel vind ik hem niet zo mooi, maar daar had ik de lak iets te dik op aan gebracht. Op de andere nagels vind ik het crack-effect wel leuk. Het pigment is erg fijn voor zo'n licht kleurtje.



Dit is Fault Line over Catrice Dirty Berry. Ik had gehoopt dat het contrast tussen deze twee groter zou zijn geweest. Maar helaas.. Wel zie je alsnog dat Fault Line een goed crack-effect heeft. Ik heb over deze zolang getwijfeld, maar ik ben heel blij dat ik deze alsnog heb besteld!



En dan nog Broken Hearted, over Diamond Cosmetics Chainmail Charm. Een roze crackle lakje, hoe gaaf! Deze moest ik gewoon hebben. Wederom wel fijn een crack-effect (wat een leuk woord toch). Al wou 't op m'n wijsvinger niet zo. De volgende keer ga ik hem iets dunner opdoen, in de hoop dat de 'cracks' dan wat smaller blijven.

Ik ben blij met alle drie de lakjes. Ze doen wat ze moeten doen, doen dat snel en zijn goed gepigmenteerd. Ik heb ze besteld op Nailpolishfashion.nl voor €6,25 per stuk. Ze zijn er nu nog steeds op voorraad.

Liefs,
Maud