donderdag 2 juni 2011

Catrice Papagena - Eyeliner Pens



Dit zijn twee van de drie Eyeliner Pens van de Catrice Papagena collectie. Het idee van een eyeliner pen vind ik fijn, maar ik had er zelf wel nog geen één goede. En de enige die ik had was ook van Catrice, maar toch wou ik deze wel een kans geven.



Ik heb de kleuren Welcome to the Jungle (donkergroen) en White Eyes (wit). Er is ook nog Papa-Greener, een groen-bruine kleur.
De eyeliners hebben hetzelfde mooie printje als de rest van de collectie, in de kleur van het product.



De Eyeliner pens hebben een viltstift-applicator. Ik vind deze super fijn werken! Je hoeft gewoon geen moeite te doen om een mooi strak lijntje te maken en bent super snel klaar. Mits het pigment natuurlijk ook een beetje goed is!



Met het pigment van Welcome to the Jungle zit het wel goed. Het is een donkere mosgroene kleur met een mooie glans. Er zit ook nog wat subtiele glitter in, maar die zie je hierop niet. Hij trok wel wat in de lijntjes van m'n huid, dat doet 'ie bij m'n ogen gelukkig niet!
White Eyes is minder goed gepigmenteerd. Op mijn arm gaf hij al niet zo goed af, dus op mijn ogen is dat nog minder!


Make-up-loos oog.



Hier heb ik White Eyes op. Na vele lagen bedekte die mijn permanente make-up op m'n bovenste ooglid een beetje. Maar niet volledig. Op m'n waterlijntjes geeft deze nog minder af. Zo half dekkend met mijn eeuwige zwarte eyeliner vind ik wat slordig staan, dus deze zal ik niet meer zo snel gebruiken helaas.



En hier zie je een extreme close-up van Welcome to the Jungle. Met z'n mooie glans en groene glitters! Helemaal super, en dat na één snel en simpel veegje langs de rand van m'n ooglid. Ook op mijn waterlijntjes pakt deze goed en hoef ik er maar één keer mee overheen te gaan.
Ik ben echt fan van deze! Ik heb hem al meerdere keren 's ochtends gepakt als ik wat haast had. Dan is deze gewoon ideaal omdat 'ie zo fijn en snel werkt. Verder blijft hij ook erg goed zitten, al slijten de buitenste hoeken van m'n waterlijntjes wel na een paar uurtjes, als altijd.

Kortom, Welcome to the Jungle zou ik iedereen aanraden, zo'n fijn product! White Eyes vind ik voor mezelf minder, maar misschien dat hij wel mooi kan zijn bij iemand die geen zwarte eyeliner heeft getatoeëerd. Zelf ben ik ook nog wel benieuwd naar de kleur Papa-Greener, als ik die zie ga ik hem zeker snel proberen (en vast wel kopen). De €2,95 per stuk vind ik Welcome to the Jungle zeker waard, maar White Eyes zou ik niet nog eens kopen.

Liefs,
Maud