maandag 6 juni 2011

Catrice Papagena - Blush Stick Tigerlily



Blushsticks zijn voor mij nog een redelijk nieuw verschijnsel. En ik vind ze hartstikke interessant! Heel leuk dus dat er twee in de Catrice Papagena collectie te krijgen zijn. Ik besloot er een te proberen, de kleur Tigerlily.



De stick is zo'n beetje precies wat ik verwachtte. Best dik, wat wel fijn werkt. De kleur Tigerlily ziet er zo wel erg oranje uit, maar op de huid valt hij door een wat minder pigment nog subtiel uit.



Ik vind het helemaal niet erg dat deze niet helemaal knaloranje is. Dan zou ik het gelijk té vinden voor op mijn wangen.



Op mijn wangen valt de oranje kleur al helemaal mee, maar ik zie het wel. Toch wordt die door de rozige kleur van m'n wangen wat neutraler. De Blush Het opbrengen met zo'n stick vind ik nog erg wennen, best vreemd. Het kost me wat meer tijd om het mooi te krijgen dan met een poeder blush en kwast. Ook laat 'ie zich makkelijk uitvagen bij de randen, die je wel hebt na een paar keer ermee over je wangen vegen.

Ik vind dit een leuk product, niet helemaal 'wauw', maar wel iets leuks en nieuws. En ik ben toch ook wel nieuwsgierig geworden naar de roze kleur, Bird og Paradise. De prijs van €3,45 is deze zeker waard.

Liefs,
Maud