woensdag 1 juni 2011

3 Nieuwe Essence collecties!!



Ik vroeg me stiekem al af waarmee Essence zou komen na de Holografics collectie. Net keek ik voor de zoveelste keer op hun site, waarop drie nieuwe collecties staan aangekondigd!

Als eerst de 50's Girls Reloaded collectie:



Drie oogpotloden in de kleuren: You're a Heartbreaker, I'm a Marine Girl en Love Me Tender.

Twee lipsticks in de kleuren: Back to the 50's en I'm Sailing.



Drie oogschaduwduo's in de kleuren: I'm a Marine Girl, You're a Heartbreaker en Come on Board Captain.



Een oogschaduwkwast en een transparante losse poeder.



Nagellak in de kleuren: Ahoy!, Back to the 50's, I'm a Marine Girl, Love Me Tender en You're a Heartbreaker.

De kleurtjes in deze collectie doen me niet zoveel. De verpakkingen vind ik wel leuk, dus ik ga er vast wel iets van kopen. Deze collectie zal in juli verschijnen.

Verder met de Nails in Style collectie:


Style for Summer Nights, Style Me Holo (niet alweer hè?!), Style Me Love en Style-ish Baby.


Nagelstickers


Nagelfolie


En een 3-in-1 vijl



Dit laatste is wel interessant, 'transfer folie'. Je brengt de lijm aan over je gelakte nagels, op de manier hoe jij dat wilt. Bijvoorbeeld stipjes of het randje, dan plak je de folie erop en wrijft het in. Folie eraf en klaar! Ze zouden een soort holografisch effect hebben. Dus hier ben ik wel benieuwd naar!
Verder hoop ik dat ze niet weer een duochrome holo hebben genoemd, al vind ik het er op de persfoto wel al zo uitzien..

En als laatste de Ballerina Backstage collectie:



Eye Soufflés. Een soort cream eyeshadows voor een intense look in de schijnwerpers. Ik hoop dat dat klopt! In kleuren: Grand-Plié in Black, Pas de Copper en Dance the Swan Lake.



En een Blush Soufflé, ook een creamy substantie. Hier ben ik wel benieuwd naar. Maar in één kleur; Prima Ballerina.



Drie lipglossjes in de kleuren: Wear Your Little Tutu, On Your Gracile Tiptoe en Do a Floating Pirouette.



Lakjes! In de kleuren: Dance the Swan Lake, Wear Your Little Tutu, On Your Gracile Tiptoe, Do a Floating Pirouette en Grand-Plié in Black.



En nog een setje nepnagels, met een kantenpatroontje, als ik het goed zie.
Ik ben erg benieuwd naar de oogschaduws en blush, leuk! Ook lakjes lijken me mooi, vooral die zwart!

Nou, Essence kan wel weer even vooruit! Het zijn volgens mij alle drie niet echt collecties waarvan ik uit m'n dak ga. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar een aantal producten en heb weer een excuus om lekker vaak in Duitsland te gaan checken of het er al is.

Verder weet ik niet welke van deze collecties wel en niet naar Nederland zullen komen, of wanneer ze precies zullen komen. Op de Essence website staat bij ze alle drie in juli, so we'll see!

Wat vind jij van deze collecties?

Liefs,
Maud