donderdag 19 mei 2011

P2 Eye Dream - Morning Blues, Moonlight Glam & Midnight Star



Het is pas een paar maandjes geleden dat ik voor het eerst voor een P2 display stond, toen kocht ik ook mijn eerste 'Eye Dream'. Dit zijn baked duo-oogschaduws. Één kant heeft één kleur, de andere kant is een menging van verschillende kleurtjes. Er zijn redelijk wat combinaties, al weet ik niet precies hoeveel. Vandaag laat ik de drie zien die ik heb.




Moonlight Glam (boven), Morning Blues (links) en Midnight Star (rechts).

Ik vind ze heel mooi uitzien, de kanten met meerdere kleuren zijn prachtig gemaakt. Ik vind de verpakking en oogschaduws zelf best luxe uitzien. Ze hebben wel een draaidop, vind ik iets minder handig. Maar ze zien er mooi uit in de doosjes met doorzichtige deksels en glimmende zijkanten. Zoiets is vooral leuk als het product eigenlijk heel erg budget-proof is!





Rechts zie je de 'één-kleur-kant', links de 'verschillende-kleurtjes-kant', zoals op de foto erboven.
Morning Blues is de licht blauwe combinatie. Het pigment is wel oké. De twee kleuren lijken best veel op elkaar, jammer dat het goud in de donkere kleur niet beter zichtbaar is. Hierdoor vind ik deze duo ook niet zo geschikt om voor m'n hele ooglook te gebruiken, dan pak ik er toch nog een andere kleur bij.





Dit is Midnight Star, de eerste Eyedream die ik kocht! Ik vind hem super mooi. Het pigment van de donker blauwe kleur is super. Bij de gemengde kleurtjes vind ik het pigment wat minder, wel vind ik het een erg mooie kleur. Net als de donker blauwe! Wel geschikt om een complete look mee te maken :)





En als laatste Moonlight Glam. Een duo met een paarse kant en een roze met goud kant. Ik vind de kleur die uit die laatste twee voortkomt geweldig! Het pigment van de 'donker' paarse vind ik minder. In het doosje lijkt hij heel donker, maar op de huid valt dat tegen, wel blijft het een mooie kleur.

Ik vind de namen van de duo's niet heel origineel ofzo, maar toch vind ik ze stuk voor stuk goed bij de kleuren passen. Leuk gedaan dus :) Voor de rest is de kwaliteit gewoon erg goed voor het kleine prijsje. Ze kosten €2,95 per stuk. De verkrijgbaarheid is helaas minder. Ze zijn te koop in Duitsland bij de DM drogisterijen.


Liefs,
Maud