maandag 2 mei 2011

NYC Citytrip wishlist



Als je ergens goed kunt shoppen is het uiteraard New York wel. En als shop-a-holic sta ik dan ook te popelen om de Amerikaanse economie te helpen! Er is zoveel moois en fijns wat we hier niet hebben en wat we hier wel hebben is er grotendeels goedkoper. Ik heb al heel wat dingetjes in gedachten die ik graag wil kopen.


Uiteraard veel make-up!



Kat von D's make-up lijn vind ik te gek! Goede kwaliteit en gave verpakkingen. Ik heb m'n zinnen gezet op een oogschaduw palette, die lijken me prachtig. Welke weet ik nog niet.



Nars blush in de kleur Orgasm. Oh zo beroemd en geliefd. Al die Amerikaanse Youtubers hebben me ontzettend nieuwsgierig gemaakt!



M.A.C.! Hierboven zie je de Lip Erase, die wil ik al heel lang en ga ik dus kopen ook! Verder is mijn M.A.C. wishlist sowieso nog lang. Ik zou het liefst al hun make-up kwasten kopen.. of überhaupt, alles! Helaas is het ook weer niet zoveel goedkoper daar..



Rosebud Salve lipbalms zijn er heel veel goedkoper. Ik heb altijd de Original gehad en wil wel eens wat verschillende proberen. Inslaan dus!



Nagellak! Nagellak! Nagellak!!!
Sephora by O.P.I. vind ik geweldig, dus daar wil ik nog wel wat lakjes van. Ik hoop nog wat van de Glee collectie te kunnen scoren!
Deborah Lippmann, wat wil ik dat merk graag eens proberen. Hier zie je Happy Birthday, een super kleurrijk glitter lakje.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe Cracking nagellak van zowel O.P.I. als China Glaze. De kleurtjes hierboven vind ik mooist!
Hard Candy lakjes vind ik zo cute! Ik zie ze zo vaak in (Amerikaanse Youtube) hauls voorbij komen. Dat hartje op het flesje geeft ze een hoog hebben-gehalte.
Essie nagellak, pas geleden heb ik mijn eerste vier (mini's) ervan gekocht.. en ik wil meer! Zo fijn!

En dan parfums!



Ik moet en zal een back-up kopen van mijn favoriete parfum! Vera Wang's Rock Princess, het lekkerste geurtje wat mijn neus ooit rook. Ik hoop vurig dat ik hem nog kan vinden, want het is een limited edition.



Peace, Love & Juicy Couture, het nieuwe geurtje van één van mijn favoriete merken! Die moet ik gewoon hebben. Ik heb hem al geroken in de winkels hier (meerdere keren ^^) en ik vind het een heerlijk geurtje.

And last but not least..



Een Juicy Couture Daydreamer tas. Ik ben verliefd op deze tassen! Voor zo ver ik weet zijn er geen echte te krijgen in Nederland (wel? please tell!). Ik heb er al één (klik), maar die begint al slijtage plekjes te krijgen. Omdat ik hem echt altijd en overal met me meesleep. Een zwarte lijkt me leuk voor de afwisseling, iet wat ander logo ook.

Ik wil nog graag voor kleding en accessoires shoppen bij o.a. Forever 21, Urban Outfitters, Betsey Johnson en Macy's. Ik ben nog op zoek naar de perfecte, rode high heels. Die hoop ik ergens tegen te komen! Al denk ik dat dat wel goed komt.
Verder ga ik me lekker laten verassen door al het moois wat ik tegen kom. Ik ben benieuwd, hihi!

Wat staat nog hoog op jouw wishlist?

Liefs,
Maud