dinsdag 10 mei 2011

New York shoplog!



De tweede shoplog vandaag, haha! Maar deze is wat groter, want in New York kun je heel fijn shoppen! Het is gewoon dé hemel voor iedereen die van winkelen houdt! Ik zelf heb wel heel wat gekocht, niet afschuwelijk veel, maar zeker genoeg ;)







Ik begin gelijk met een pronkstukje. Een bedelarmband van Juicy Couture. Mijn favoriete merk waar ik sowieso iets van wou kopen! Het armbandje ($60) had al het rechter hartje en de 'J' eraan, de andere twee heb ik er nog bijgekocht. Ik moest en zou natuurlijk dat nagellakje hebben ($48) en het hartje met het strikje vond ik ook heel schattig ($60)





In een beauty supply zaakje kwam ik NYX tegen! Leuk, dat had ik niet verwacht. Ik kocht gelijk drie Jumbo Eye Pencils erbij. In Slate, Purple en Pots & Pans. Voor $2,99 per stuk.





In hetzelfde winkeltje hadden ze ook veel nagellak, behoorlijk goedkoop ook!
L.A. Colors Blue Paradise ($1-nogwat), O.P.I. I'm Indi-a Mood for Love ($8), Orly Velvet Rope en Passion Fruit ($6)





In een Duane Reade drugstore kocht ik dit lakje van Sinful Colors, in de kleur Hottie. Voor $3 dacht ik.





En in één van de vele Sephora's kocht ik een Hello Kitty lakje! Alleen al om het flesje, té schattig! Deze is in de kleur Banana Cream ($10), volgens mij mijn eerste echt lichte pastelgeel ^^





Ik kwam voor het eerst in een Inglot zaak, yay! Ik vond het prachtig, helaas was dit een van de laatste dagen en was mijn geld er ver doorheen.. Maar ik heb wel deze prachtige lipgloss gekocht, in de kleur 544. Ik heb hem al geprobeerd.. en WAUW! Hij koste $16.
Bij een drugstore kocht ik van Ruby Kisses een staining mood gloss, in Mango Butter ($3). Hij ruikt heerlijk! Ik ben benieuwd naar de kleur.





Nepwimpers van Forever 21 ($2,80) en een EOS lipbalm in Summer Fruit ($5)





Uiteraard gingen we langs M.A.C. winkels en counters ^^ De smalle 222 bleding brush ($29) stond hoog aan het verlanglijstje van M.A.C. brushes. De 214 short shader ($24) brush lijkt me ook heel fijn.





Nieuwe M.A.C. Big Bounce cream oogschaduws! Deze zijn in de kleuren Good Fortune en My Next Indulgence. De vriendelijke visagiste bij Macy's swatchte ze op mijn hand en ik was op slag verliefd! Zo mooi ^^ Ze waren $16 per stuk.





Ik moest en zou ook iets kopen van Kat van D's make-up merk. Dat werd de Autograph Eyeliner in Puro Amor. Ik heb deze vaak zien langs komen in Amerikaanse YouTube filmpjes en iedereen leek er enthousiast over. En ik kan nu ook al zeggen dat ik 'em ook super vind :D Hij koste $16.





Bij alle Sephora's staan bij de kassa-rijen zo'n verleidelijke bakken vol leuke spulletjes. Ook veel mini's! Deze Benefit mini's kon ik niet laten liggen. Naar High Beam was ik al lang nieuwsgierig, dit is een highlighter. PosieTint en BeneTint kunnen op zowel de wangen als lippen, dus daar ben ik ook benieuwd naar! Dit setje koste $15.





Toen ik deze tegen kwam in een Sephora werd ik zó blij, het Urban Decay ♥ NYC Book of Shadows. Ik hou van New york, Urban Decay en palettes! Geweldige combinatie dus. Ik wist dat deze bestond, maar dacht dat 'ie al lang niet meer verkrijgbaar was. Hij koste $54.


I saved the best for last! Temminste wat ik zelf het allerleukst vond.







Mijn nieuwe Juicy Couture Daydreamer tote bag! Ik zei al in mijn wishlist dat ik heel graag een nieuwe wou, het liefst een zwarte. En dat is precies wat ik heb gekocht. Hij is hetzelfde model, maar dan helemaal zwart, het logo is ietsje anders en de sleutelhanger die eraan hangt ook. Ik ben helemaal in de zevende hemel met m'n nieuwe tas. Voorlopig ga ik deze overal mee naar toe slepen, voordat ik hem ga afwisselen met m'n oude.
De binnenkant is trouwens hetzelfde, maar ik die vind ik leuk ^^





Verder heb ik nog wat kleding en accessoires. Niet zo veel en ook niet zo heel interessant ;) Ik heb in elk geval heerlijk geshopt in New York!
Ik ga van heel wat aankopen sowieso reviews schrijven, maar laat het vooral weten als je ergens nieuwsgierig naar bent!


Liefs,
Maud