vrijdag 13 mei 2011

M.A.C. Big Bounce - Good Fortune & My Next Indulgence



Het artikel van vandaag is wat laat, doordat Blogger.com wat onderhoudsproblemen had. Anyway, de M.A.C. Big Bounce cream eyeshadows zijn nog vrij nieuw. Ik heb deze twee in New York gekocht. Het liefst had ik alle kleuren kochten, ik heb zo lang staan swatchen en ze waren stuk voor stuk prachtig. Uiteindelijk mocht ik van mezelf twee kiezen en dat werden Good Fortune en My Next Indulgence.







Ze maken hun naam helemaal waar, de potjes zijn erg groot. Er zit 5 gram product in. Ze hebben draaidopjes, dat vind ik zelf minder handig. Maar als ik deze al ga gebruiken, zal dat toch op een moment zijn waarop ik veel tijd heb. Ik moet namelijk nog erg wennen aan cream eyeshadows.




Good Fortune





My Next Indulgence



De substantie is extreem creamy
Good Fortune is een licht roze nude-kleurtje, maar wel heel shimmery. Deze lijkt me ook erg mooi als een oogschaduw basis. My Next Induglence is een donkergroene kleur, met een beetje regenboog glitters erin, al is de shimmer vooral groen. Aangezien ik er zo weinig ervaring mee heb twijfelde ik even. Maar ze zien er zo mooi uit, ik moest ze hebben ^^



Ze hebben super veel pigment. Één klein beetje op je vingertop is ook al genoeg een heel ooglid. Het doseren vond ik in het begin nog een beetje lastig. Ik heb ze gelijk op m'n ogen geprobeerd. De foto is helaas niet al te duidelijk. Ik heb My Next Indulgence over m'n hele ooglid en Good Fortune onder m'n wenkbrauwen.



Good Fortune vind ik mooi als highlighter, ik denk dat ik hem daar vaak voor ga gebruiken. Ik was bang dat My Next Indulgence erg zou gaan creasen, maar dat viel reuze mee! Ik had er wel een primer onder. Maar pas tegen de late avond begon het in de lijntjes te trekken. Ik ben heel blij met deze cream eyeshadows. Ik had niet verwacht dat ze me zo goed zouden bevallen, omdat ik eigenlijk alleen poeder oogschaduws gebruik.

Ik heb $16 per stuk betaald. Ik weet niet wat ze hier zullen kosten, of ze al te koop of anders wanneer.

Liefs,
Maud