maandag 23 mei 2011

Inglot AMC Lipgloss #544



Inglot is een Pools make-up merk wat steeds bekender wordt. Het assortiment is uitgebreid, de kwaliteit is goed en de verpakkingen geven een luxe en professioneel gevoel. Niet zo heel gek dat het veel met M.A.C. vergeleken wordt! Pas geleden kwam ik voor het eerst het merk tegen en ik werd verliefd op een lipgloss ervan.



Inglot geeft namen aan de kleuren van producten, maar codeert ze met cijfers. Deze lipgloss is #544. Wel jammer vind ik dat altijd, zo'n cijfer onthoud ik slechter dan een naam. Vooral bij zo'n mooi en uniek product had een gave naam wel iets extra's gehad.



Al die kleurtjes in het flesje vind ik prachtig uitzien! Er waren meerdere lipglossjes als deze, dit vond ik de mooiste qua kleuren. Ik heb zoiets gewoon nog nooit gezien!



De applicator is vrij standaard. Zacht, redelijk klein, met één schuine kant. En dan de swatches:





De kleuren roze en oranje komen het sterkst naar voren. Vanuit de ene hoek is het meer roze en vanuit de andere meer oranje. Ook zie je nog een sterke paarse ondertoon.





Op mijn lippen is de kleur vooral roze. Met nog subtiel wat oranje en een paarse ondertoon. Ik vind de kleur heel mooi en apart. Wel niet zo dagelijks draagbaar, meer wat voor feestjes en andere speciale gelegenheden.

De lipgloss blijft redelijk zitten, een paar uurtjes en hij voelt niet onprettig aan op m'n lippen. Wel geeft hij behoorlijk af, drinkglazen krijgen erg mooi gekleurde vlekjes :)

Sinds kort is erg een Inglot winkel in Amsterdam geopend, er gaan ook nog verhalen de ronde over een Nederlandse webshop! De verkrijgbaarheid is dus wel redelijk. Ik zelf heb $16 betaald voor deze lipgloss, omgerekend zo'n €11,25. Niet heel goedkoop, maar de prijs zeker waard! Ik weet niet hoeveel ze hier in Nederland kosten. Wel weet ik dat ik binnenkort weer eens naar Amsterdam wil, want Inglot had nog zoveel meer mooie producten!

Heb jij al iets van Inglot? Wat vind je ervan?

Liefs,
Maud