vrijdag 6 mei 2011

How to: I love NY nail art



Vandaag breekt mijn laatste dag in New York City aan. Een droevig moment. Maar ik wil jullie wel nog graag laten zien hoe mijn nagels uitzagen toen ik vertrok! Ik wou iets wat voor New York stond, dus dat werd heel cheesy, I ♥ NY op m'n nagels.







Wat ik gebruikte:
- P2 Spray On topcoat
- Dotting pen
- Rode striper van P2
- Zwarte striper van Uma
- Essence White Hype
- Essence Black Out
- Potloodje of eyeliner





Zo begon ik, pink en duim zwart, de rest wit.





1. Op de witte nagels kun je het beste met een eyeliner of potloodje een paar puntjes zetten, als richtlijnen. Om de letters en het hartje zo goed mogelijk in het midden van de nagels te krijgen.
2. Connect the dots! Maak aan het uiteinde van de letters ook kleine streepjes. Om dat 'I ♥ NY lettertype' een beetje na te maken.





3. Met een dotting pen zette ik twee rode rondjes naast elkaar. Dat kan ook met een saté-prikker of zoiets dergelijks.
4. Trek met een rode striper (of: saté-prikker!) schuine lijntjes naar onder. Tadaa! Een hartje ^^



Rechts


En links!


Ik vind ze best leuk gelukt. Ik had het graag netter gewild, maar de letters maken was nog best lastig!


Liefs,
Maud