zaterdag 14 mei 2011

Essence You Rock - Lipstain Let Me In Rose



De Essence You Rock collectie heeft twee lipstains. Een lichtere en donkere kleur roze. Zo zie de verpakkingen althans uit.. De kleur die ik kocht heet Let Me In Rose en de donkere heet Your Pink is On Fire.



Follow my blog with bloglovin





Deze applicator is echt net een viltstift. Rond en stomp. Dit leek me eigenlijk minder handig dan één met een spitse punt. Toch vond ik dat met het aanbrengen op mijn lippen wel meevallen. Ik kon er wel redelijk precies mee werken.



De swatch op mijn arm is een vrij standaard roze kleurtje. Niet te licht, niet te donker. Ik vind hem er zo wel mooi uit zien. Dan nu op m'n lippen.





Zo op mijn lippen vind ik de kleur een stuk donkerder over komen dan op mijn arm. Niet zo fijn.. De kleur egaal krijg ging moeizaam. Op m'n onderlip heb ik een beetje doorzichtige gloss gedaan, zo ziet het er iets egaler uit.

Van een lipstain verwacht ik eigenlijk wel dat hij goed blijft zitten. Ook dat viel me tegen, twee uurtjes later was hij al bijna verdwenen.
Ik denk niet dat dit een product is was ik snel nog eens zal gebruiken. Best jammer! Ze kosten €1,95 per stuk.

Liefs,
Maud