donderdag 19 mei 2011

Essence Meet_Me@Holografics.com Shoplogje



Dankzij een Duits beauty-forum kwam ik erachter dat de Essence Meet_Me @Holografics.com TE in Duitsland al te koop was. Op naar Duitsland dus! Vandaag ben ik in Aaken alle DM's afgelopen om alles bij elkaar te krijgen wat ik wou hebben.




Alles bij elkaar!


Lipgloss in Holoberry en Prismatic White


Oogschaduws in Lilac, Prismatic White en Gagalectric


Lakjes in Prismatic White, Gagaletric en Blue Ray


En een eyeliner in Prismatic White.

Over alles zullen heel snel reviews komen, ik heb al alles geprobeerd en geswatched. En met het meeste ben ik echt heel blij! Één ding snap ik niet zo goed (lees het ook overal op internet), maar er zouden vijf lakjes zijn, terwijl in de displays er maar drie te vinden zijn.. zouden er twee zijn geschrapt? Ik heb geen idee. Ben allang blij met de drie lakjes die ik ervan heb :)
Deze collectie zal over een tijdje ook hierheen komen! Ik vermoed dat het juni zal worden, omdat de You Rock collectie hier net pas is.

Liefs,
Maud