vrijdag 20 mei 2011

Essence Meet_Me@Holografics.com nagellak



Drie nagellakjes van de Essence Meet_Me@Holografics.com collectie. Op de pers foto's waren het er vijf. Maar ik heb nergens anders de andere twee gezien, terwijl ik wel volle displays heb gezien. Vreemd! Maar ik ben blij dat ik de drie lakjes heb die dus in de displays te vinden waren.


Prismatic White, Gagalectric en Blue Ray.

Deze collectie heeft 'Holografics' in de naam. Je zou dan holografische producten verwachten. Helaas denk ik dat Essence de definitie van 'holografisch' niet zo doorheeft. Dat het bij deze collectie weer zo was had ik bij het zien van de persfoto's al door. Het zijn allemaal leuke producten met mooie kleuren. Ik heb uiteraard in de winkel ook alles staan swatchen, maar holografisch? Nope..





Als eerst Prismatic White. Ik had er geen hoge verwachtingen van en dat was maar goed ook. Deze dekte erg slecht. Ik had vier laagjes op en hij scheen alsnog door. Lakte ook een beetje streperig. Wel is de kleur is leuker dan ik had gedacht. Wit, met wat shimmer en subtiele groene en roze duochrome erin.






Gagalectric vond ik in het flesje ook niet zo super uitzien. Maar op m'n nagels vind ik hem prachtig! Een licht lila kleurtje met een turquoise-blauwe gloed erin. Hierin zit iets minder shimmer. Deze lakte wat fijner, hij dekte niet zo goed, ik had drie laagjes op.


Maar wel nog één foto, omdat ik 'em zo mooi vind!





Blue Ray is donkerblauw met een groene en paarse gloed. En met heel wat shimmer erin. Mooie combinatie! Deze lakte wel erg fijn en dekte na twee laagjes. En ik vind hem zooo mooi! Dit is zeker m'n favoriet van de drie lakjes die ik heb.



Ik ben best tevreden over deze lakjes. Ze zijn helaas niet holografisch, maar dat had ik ook niet verwacht. Het zijn wel alle drie vrij geslaagde duochromes! Gagalectric en Blue Ray vind ik heel mooi en best origineel. De lakjes van deze collectie kosten €1,75 per stuk.

Ga jij nog lakjes van deze collectie halen?

Liefs,
Maud