donderdag 26 mei 2011

Essence Meet_Me@Holografics.com lipgloss



In de Essence Meet_Me@Holografics.com collectie zitten drie lipglossjes. Zelf heb ik er twee van gekocht, Prismatic White en HoloBerry. Er is ook nog Lilac, een licht paars kleurtje. Ik wil het haast niet blijven herhalen, maar doe het toch: ze zijn echt totaal niet holografisch!



Wederom had ik dat ook niet verwacht. Waardoor deze me verder ook niet bijzonder leken. Toch vond ik Prismatic White en Holoberry erg mooi toen ik ze in de winkel swatchte. 


Prismatic White en Holoberry.

Ze zijn allebei ontzettend glittery! Prismatic White heeft een wit-zilveren basis met roze, groene en zilveren glitter erin. Holoberry is een licht oudroze kleurtje, met een blauwige ondertoon en vooral gouden glitter erin, ook een beetje roze, zilver en groen.
Geen holo-regenboog-effecten, maar wel aparte kleurtjes met al die glitter en shimmer! Ik vind ze best mooi.


Prismatic White



Holoberry

Ik vind het wel typisch dat Holoberry op mijn lippen er lichter uitziet dan Prismatic White! Dat komt vast ook wel door de blauwe ondertoon. De gouden glitter zie je niet zo goed, wel jammer..
Prismatic White vind ik een stuk mooier op m'n lippen. De wit-zilveren basis lijkt wel transparant geworden en de roze glitters zijn goed zichtbaar. Deze vind ik wel erg mooi. Ga ik zeker vaker dragen!

Ze blijven allebei niet al te best zitten. Echt glossjes die je het beste mee kunt nemen om gedurende de dag bij te werken. Wel vind ik de kleurtjes toch wel apart, ze lijken in elk geval niet op iets wat ik al had!
Deze kosten €1,79 per stuk, fijn prijsje. Deze collectie zal waarschijnlijk rond juni in Nederland te koop zijn, hij is wel nu al in Duitsland te koop.

Liefs,
Maud

PS. Vandaag bestaat m'n blog een halfjaar! Vanmiddag komt een winactie online :)