woensdag 11 mei 2011

Essence Bondi Beach - Golden Sands & Splash Refresh



De Essence Bondi Beach collectie bevat vijf nagellakjes. Dit keer hebben ze daadwerkelijk de leuke flesjes zoals in de persfoto's, yay! Ik vind ze schattig uitzien. Helaas was de display al behoorlijk leeg en was de roze die ik nog had willen kopen uitverkocht. Maar ik heb wel Golden Sands en Splash Refresh.







Dit is Splash Refresh, duidelijk en turquoise kleur. Ik vind hem wel mooi, maar helaas niet heel origineel. In mijn stash niet dan. Hij lakte wel fijn en dekte goed, twee laagjes.



Golden Sands vind ik erg mooi! Ik heb eigenlijk amper gouden lakjes, op één hand te tellen denk ik. Dit is er wel een waardoor ik gouden nagellak wat meer ga dragen. Het is een mooie goud-bruine kleur, met veel shimmer. Deze lakte ietsje moeizaam. Hij liep snel uit en had drie laagjes nodig, misschien was nog een vierde laagje zelfs iets mooier geweest.

De lakjes kosten €1,75 per stuk.

Liefs,
Maud