vrijdag 27 mei 2011

Catrice Papagena shoplog



De persfoto's van de Catrice Papagena collectie deden mij niet zo heel veel. Maar naarmate het moment naderde dat de collectie zou komen, begon het me toch wat interessanter te lijken.



Het oogschaduwpaletje in Rumble in the Jungle (€4,49) en beide eyeliner pennen, in Welcome to the Jungle en White Eyes (€2,95)



De nepwimpers van de collectie, 'Feather lashes' (€3,95) Ik vond deze heel mooi en apart, ben benieuwd hoe ze staan!



De Gold Nuggets (€3,95) Ik ben een sucker voor dit soort producten, ik vind het er zo mooi uitzien! De kleur die van de nuggets komt is prachtig.



De blush-stick in de kleur Tigerlily (€3,45). Hier was ik wel nieuwsgierig naar. Ik ben ook wel benieuwd hoe zo'n oranje kleurtje op m'n wangen staan!



Één lakje, Bird of Paradise (€2,45). Je snapt dat dit dan ook het enige lakje was wat ik ervan heb kunnen vinden!



De twee lipsticks in de kleuren Bird of Paradise en Tigerlily (€3,95) Ik had eigenlijk geen interesse in deze, tot ik de testers zag.. ze zijn doorzichtig! Wat gaaf! Ik ben hier héél nieuwsgierig naar. Ze ruiken ook beide super lekker, naar tropisch fruit!



Zie je? Ze worden dan ook geen lipsticks, maar 'gloss sticks' genoemd. Ik stond echt even verbaasd te kijken toen ik het zag! Wel een erg leuk idee, hopelijk werken ze ook fijn :)
En dan nog iets wat geen Catrice Papagena is, of überhaupt make-up..



De eau de parfum van Katty Perry - Purr (30ml €29,95). Ik heb eigenlijk niet zoveel met de luchtjes van de celebs. Het flesje van deze vond ik wel sowieso lief, maar na het ruiken van de geur moest ik 'em hebben. Heerlijk!

Ik heb nog even op weg naar huis gecheckt bij de Kruidvat, deze collectie is hier nu nog niet verkrijgbaar. Wanneer 'ie komt weet ik ook niet, maar het zal wel niet heel lang meer duren :) De Essence Holografics collectie is er wel al!

Liefs,
Maud