dinsdag 17 mei 2011

Catrice Enter Wonderland - Lipgloss



Het lijkt alweer heel lang geleden dat ik het oranje glossje van de Catrice Enter Wonderland collectie kocht. Ik zocht het even op en vond het in een shoplog van twee maanden geleden, da's dus toch alweer een tijdje. Ik ben er sindsdien helemaal fan van en heb hem heel vaak gedragen. Dus doordat ik deze zo fijn vond, besloot ik pasgeleden ook nog de rode ervan te kopen, nu ze er nog zijn!


Ik vind de lipgloss van Catrice sowieso best fijn. De verpakking vind ik fijn, net als de applicator en de kwaliteit van de gloss zelf. Ik heb nu van de Enter Wonderland collectie Forbidden Apple (rode) en Alice's Hatter (oranje). Die laatste heb ik dus al twee maanden en ik ben er gek op! Ik las destijds ergens dat oranje lippen een trend dit voorjaar zouden zijn. In eerste instantie leek me dit niets, maar door dit mooie, subtiele oranje glossje denk daar helemaal anders over.


Forbidden Apple (boven) en Alice's Hatter

Het pigment van de lipgloss is redelijk. Ze zijn wel allebei een beetje sheer, maar ze geven genoeg kleur af. Ze voelen niet zo heel plakkerig aan. Wel fijn, al blijven ze ook niet zo heel lang zitten. 




Forbidden Apple


Alice's Hatter

Forbidden Apple is niet appeltjes-rood. Het is meer een rood-roze kleurtje, vrij licht en subtiel. Er zit een klein beetje shimmer in.
Alice's Hatter (leuke namen ^^) is nog iets lichter. Maar je ziet duidelijk de oranje gloed, plus wat mooie shimmer. Ik vind deze kleur heel mooi! Zo mooi zelfs, dat ik overweeg nog snel een back-up te gaan halen. Ik draag hem zo graag en vaak!

De lipgloss van deze collectie kosten €3,79 per stuk. Op het moment is de Enter Wonderland collectie nog verkrijgbaar. Er zijn drie kleuren, deze twee en nog een lichtroze, Snow White's Lips.

Hebben jullie een van de glossjes van deze collectie? Wat vind jij ervan?

Liefs,
Maud