zondag 8 mei 2011

Back home & the winner is..

Gisteravond ben ik na een vermoeiende reis van twee dagen eindelijk thuis gekomen. De vakantie zelf was wel super leuk, we hebben het onwijs naar onze zin gehad. Daar zullen nog wel wat artikelen over volgen. Het was ook fijn om gisteravond al jullie leuke comments te lezen die er zijn gekomen tijdens m'n afwezigheid. En om te zien dat er een behoorlijk aantal nieuwe volgers bij zijn gekomen, welkom! Dankjulliewel daarvoor ^^

Maar nu als eerste artikel sinds ik terug ben..




Terwijl ik op vakantie was had ik een artikel ingepland met een kleine winactie erin. Je kon de Essence Blossoms Etc.. liquid blush winnen. En dan nu de winnares ervan:



en nummer 2 is:



PinkFairy!! Gefeliciteerd meid! Ik ga je snel een mailtje sturen :) De blush gaat zo snel mogelijk op de post!
Mochten jullie haar blog nog niet kennen klik dan even op de naam. Het is een ontzettend leuke beauty blog die ik met veel plezier volg.

Voor de rest hoop ik snel weer in het normale ritme te komen. Maar heb er alsjeblieft begrip voor dat direct elke dag een artikel online krijgen weer even wennen wordt. Vooral na een vermoeiende reis en school morgen alweer op de loer!

Hebben jullie ook een leuke vakantie gehad?

Liefs,
Maud