zondag 24 april 2011

Uitslag 100-volgers winactie!



Eerst wil ik even al mijn lieve lezers bedanken! Een week geleden zat ik dolblij achter mijn laptop, met 100 GFC volgers en rond de 60 Bloglovin volgers. In een weekje tijd zijn er bij beide heel veel mensen bijgekomen, dus kan je nagaan hoe blij ik nu ben! Ook vind ik het te gek dat er zoveel mensen aan de winactie hebben meegedaan, dankjulliewel! En dan de winnaars... *trommelgroffel*

De eerste winnaar die ik trok was..





De eerste winnares is Jana!!

En de tweede..





De tweede winnares is DaniĆ«lle!!

Gefeliciteerd meiden! Ik heb jullie allebei al een email gestuurd en zal z.s.m. de pakketjes op de post doen :)

Voor wie niet gewonnen heeft, niet getreurd, er komt snel weer een nieuwe winactie!

Fijne Paasdagen allemaal!
Liefs,
Maud