vrijdag 29 april 2011

Travel in Dior



Ik ga graag op reis. Het liefst neem ik al m'n make-up mee, tegelijk wil ik zo min mogelijk mee. Palettes waar van alles in zit zijn dan heel handig! Het Travel in Dior palette heb ik nu al een flinke tijd, deze gaat altijd trouw mee op vakantie. Zo ook vandaag, op naar New York!










Er zitten in dit palette vier oogschaduws, twee lipglossjes, een blush en een compacte poeder. Ik vind het echt eye-candy om naar te kijken.. al dat moois in één doosje. Dan nu de swachtes:



De compacte poeder zie je niet zo goed. Dat komt omdat deze gelukkig heel dicht bij mijn huidskleur in de buurt komt! De blush is een mooie perzik roze kleur met een beetje shimmer erin.



Tot ik deze swachtes maakte had ik de lipgloss in het palette nog niet aangeraakt. Nu zie ik pas dat ze best mooi zijn, de shimmer in de rechter vind ik apart uitzien. Met het pigment zit het ook wel goed.



De oogschaduws zijn allemaal goed gepigmenteerd. De kleur rechtsonder is mat, de rest shimmer. Ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen. Ik heb nog even met de oogschaduws gespeeld en heb twee looks gemaakt.









Ik ben heel blij met dit palletje en hoop hem nog op veel reisjes mee te nemen! Ik heb deze nog nooit bij een gewone parfumerie gezien, maar wel bij veel vliegveld parfumerieën. Ik heb er ongeveer $50 ervoor betaald. Omgerekend is dat zo'n €35, dat vind ik een aardig prijsje voor Dior make-up. Al helemaal voor een palette waar redelijk wat in zit!

Liefs,
Maud