dinsdag 26 april 2011

Too Faced - The Bronzed & The Beautiful palette



Het Too Faced The Bronzed & The Beautiful palette. Toen ik deze voor het eerst zag liggen in de Sephora en de naam las, wist ik dat ik hem moest hebben! De binnenkant zien versterkte dat alleen maar. Ik heb hem al langer dan een jaar, maar ik hou nog steeds zoveel van dit palette!






Helaas ziet het er allemaal niet meer zo heel mooi uit, dat krijg je van veel gebruiken!

Er zitten drie mooie bronzers en een flatbrush in. Meestal ben ik niet zo gek op kwastjes die bij een product zitten, maar deze is echt heel fijn. Super zacht en lief versierd met bloemetjes! Ik gebruik hem dan ook altijd met dit palette.
De bronzers die erin zitten zijn: Snow Bunny, Sun Bunny en Pink Leopard. Deze zijn ook los verkrijgbaar.






Snow Bunny is een goudbruine bronzer, met gouden shimmer erin. Maar zie je de deuk in de pan naast de bruine kleur? Ik gebruik de twee rechtse kleuren het liefst als highlighter, daar vind ik ze erg mooi voor.





Haha, raad 'es welke m'n favoriet is? Pink Leopard dus! Ook deze bronzer is goudbruin, maar deze heeft ook roze erin. Het is pigment is super. Zo goed dat je er voorzichtig mee moet zijn, je hebt al snel te veel op. Ik gebruik deze ook wel vaker als blush en ik ben er helemaal verliefd op! Als deze ooit op gaat, koop ik een nieuwe!





Sun Bunny is echt een zomerse bronzer. Ik kan hem ook alleen gebruiken als ik zelf wat bruiner ben, hij is vrij donker en erg goed gepigmenteerd! De kleuren vind ik prachtig, ze geven echt een mooie zomerse glow.

Ik ben heel blij met dit palette! Na zo'n lange tijd zegt dat best wel wat denk ik. Ook is hij na die lange tijd nog steeds te koop, ik zie hem vaak liggen bij de Sephora is Maastricht.
Het palette kost €40. Maar gelukkig heeft Sephora vaker aanbiedingen dan, emh.. geen aanbiedingen of korting enz. Ik heb er destijds volgens mij rond de €35 voor betaald.

Liefs,
Maud