donderdag 21 april 2011

Mini Urban Decay shoplog



Er zijn weer Urban Decay producten in de Nederlandse Sephora's! Rotterdam en Utrecht zijn gezegend met een grote display. Daar en in de andere Sephora's zijn er weer drie nieuwe paletten te krijgen. The Feminine palette, The Dangerous palette en The Fun palette. En vandaag kocht ik die eerste twee ervan!





Ik vind het eigenlijk alle drie weer prachtige palettes. Ik kocht deze twee omdat ik deze het mooist vond. Al had ik ze het liefst alle drie meegenomen!
Bij alle palettes zit een mini Primer Potion en een mini 24/7 Glide On oogpotlood. Heel leuk!





The Feminine palette bestaat uit zes mooie, zachte oogschaduw kleuren, een 24/7 Glide On oogpotlood in Zero (zwart) en een Primer Potion in Eden.
De binnenkant vind ik prachtig, heel mooi versierd met rozen en pauwenveren.





The Dangerous palette, een wat stoerder palette. Ik vind de kleuren perfect, volgens mij kun je hier mooie smokey eyes in allerlei kleuren mee maken! Er zitten wederom zes oogschaduws in, een 24/7 Glide On oogpotlood in Rockstar (taupe kleurtje) en een Primer Potion in Greed.


Normaal kosten beide paletten €34 per stuk. Maar er is nu sowieso 15% korting op, wat ze €28,90 per stuk maakt. Ik had nog zo'n 25% korting stickers erop geplakt en dat maakt ze €25,50 per stuk!
Het zijn geen koopjes, maar ik vind het best redelijk voor zes oogschaduws, een oogpotlood en een oogschaduw primer.


Heb jij al iets van Urban Decay ingeslagen?


Liefs,
Maud