dinsdag 12 april 2011

Klein shoplogje - Essence Blossoms Etc..swatches!



Gister wou ik alleen even kijken of de Essence Blossoms Etc.. TE al in Duitsland te koop was.. Alleen kijken lukt me natuurlijk nooit, er bleef weer van alles aan m'n vingers plakken..








De Blossoms Etc display was helaas al ver leeg. De liquid blush die ik zo graag wou was al uitverkocht. Ook van de nagellak was één kleurtje al helemaal weg. Ik nam de andere vier kleurtjes. En..







..De solid parfum ring! Het was de laatste, die daar braaf op mij lag te wachten. De ring is echt HUGE! Het geurtje erin is lekker zoet.





Van P2 kocht ik nog een blush stick van hun nieuwe collectie. Dat maakte het niet vinden van de Blossoms Etc blush wel weer goed :)


En ik kocht mijn eerste Essie lakjes!



Coat Azure, Topless & Barefoot, French Affair, Nice is Nice


In de Duitse Douglas verkopen ze Essie (en MAC, OPI, Bobbi Brown enz..) Ik heb vaak naar de display staan kijken, ik wou er zo graag eens een proberen. De prijs hield me altijd tegen, €12,95 vind ik erg duur voor één lakje. Als een lakje heel bijzonder is vind ik het dat wel waard, maar bij Essie was dat nooit het geval..


Gister spotte ik ineens een klein schattig doosje naast de Essie display. Met vier mini's van hun nieuwe lente collectie, French Affair. Voor €12,95 vier Essie lakjes proberen leek mij een stuk beter en leuker dan slechts eentje proberen voor hetzelfde geld.


Zo. En vanaf nu moet ik echt ophouden met kopen tot ik in New York ben, anders valt daar straks voor mij helemaal niks meer te shoppen haha!


Liefs,
Maud