zondag 10 april 2011

Gosh Effect Powders



Deze potjes zijn vrij de bekend. De Gosh Effect Powders! Het zijn losse oogschaduws, ik vind deze erg leuk. De kleuren die ze hebben vind ik stuk voor stuk heel mooi! Het liefst kocht ik ze allemaal. Helaas zijn ze iets aan de duurdere kant. Maar pas geleden waren ze in de aanbieding en kocht er drie nieuwe bij.



Azure, Butterfly, Blue Bell, Holographic Silver, Glamour en Plummy.



Met losse oogschaduw knoei je heel snel, het kan echt messy worden. De dopjes die er nog in zitten zorgen er voor dat de oogschaduw in het potje blijft.


Ik zelf vind ze niet zo geweldig.. dat gefrunnik om ze open te krijgen. Voorzichtig willen doen met het potje en m'n nagels en dan.. *poef* overal oogschaduw! Daarom haal ik ze eruit. Voordat ik een potje open leg ik wel altijd een washandje of zakdoekje of zoiets eronder.








Ik vind al m'n kleurtjes erg leuk! Goed pigment en veel glitters! Alleen één van m'n nieuwe aanwinsten vind ik een beetje teleurstellend.. Toen ik Holographic Silver had gezien, moest ik 'em hebben. In het potje ziet hij ook heel mooi uit.



Maar op de huid valt 't vies tegen..


Normaal kosten de Gosh Effect powders €7,49. Ik er een tijdje terug drie gekocht voor €3,75 per stuk, dus zodra er aanbiedingen zijn sla ik mijn slag. Want €7,49 vind ik nog best veel.

Liefs,
Maud

8 reacties:

Fien zei

Het lijkt me zelf niet echt heel erg handig, die losse oogschaduw. Maar de kleurtjes zijn erg mooi! Vooral die goude oogschaduw!

xoxo ♥♥

Carola zei

Mooie gepigmenteerde kleurtjes.
Ik snap wat je bedoelt met holographic silver, ik had er ook meer van verwacht.

femketje zei

super pretty kleuren :D

Sam zei

Mooi maar ik ben geen fan van losse poeders!

Kalypso zei

Ik heb hier ook eentje van. Een witte. Ze zijn wel heel mooi.
Liefs, xxxx

Judith zei

Ik wacht nog steeds tot ze bij ons een keer in de uitverkoopbak liggen.. Maar ik zie ze nooit liggen....

Amy-Denise zei

Zien er mooi uit!

Beautyill zei

Ze zijn mooi.. maar o zo onhandig :(

Een reactie plaatsen