woensdag 27 april 2011

Urban Decay - The Feminine Palette



The Feminine Palette, een mooi palette met zachte, vrouwelijk kleuren. Heel anders dan The Dangerous Palette, maar wel weer een product waar ik heel blij en enthousiast van word!








De binnenkant is om bij weg te zwijmelen.. lieve roosjes en pauwenveren. Daarin zes mooie kleuren oogschaduw (v.l.n.r.):
Stray Dog, SWF, Midnight Cowboy, Aquarius, Darkhorse en Ecstacy.

Er zit ook nog een 24/7 Glide On oogpotlood in Zero bij en een Primer Potion in Eden.


Totaal-plaatje :)

En dan de swatches:



Het pigment viel me zo erg tegen. Dat lichte kleurtjes oké, maar zo vaal hoeven ze nou ook weer niet..



De Primer Potion in Eden. Deze is helemaal mat. De kleur lijkt erg geel, dat is 'ie ook, maar uitgewreven wordt hij bijna onzichtbaar! Huidskleurig dus.



En dan daarover nog eens de oogschaduws. Wauw! Wat een verschil zeg! Ik was al even bang dat het een miskoop zou zijn. Gelukkig zijn de kleuren super mooi met de basis eronder. Midnight Cowboy (rechtsboven) is nog steeds erg licht, deze lijkt me heel mooi als highlighter onder m'n wenkbrauwen.


Links zonder en rechts met Primer Potion eronder.

Al was dat hier vast niet zo moeilijk te zien! Mijn ervaring met de Primer Potion in Eden is sowieso super. Ik had al een keer een mini ervan gekregen bij The Black Palette. Deze is inmiddels op. Omdat deze nog iets beter is dan de originele naar mijn mening, deze blijft bij mij langer zitten. Maar dat verschil merk je alleen als je echt te lang wakker bent.

Dan nog de 24/7 Glide On oogpotlood, ook deze had ik al eens, wederom bij The Black Palette. Ook deze was al op en een nieuwe was meer dan welkom!



Deze is in de kleur Zero, gewoon zwart dus. Ik ben helemaal fan ervan, hij blijft zo goed zitten! Verwacht geen wonderen, voor een oogpotlood blijft hij goed zitten. Deze red het echt wel een paar uur op m'n waterlijntjes zonder eyeliner erover heen, da's een hele prestatie.

The Feminine Palette is sinds kort verkrijgbaar bij de Sephora's in Nederland. De voorraad is beperkt, dus snel zijn! Dit palette kost eigenlijk €34. Er is altijd 15% korting wat het ongeveer €28 maakt. En ook zijn de 25% korting stickers nog geldig tot 8 mei. Deze had ik gebruikt, waardoor het palette €25,50 was.

Liefs,
Maud