zaterdag 30 april 2011

Essence Blossoms Etc.. Liquid Blush. Psst, mini winactie!

De winactie is gesloten!



Toen ik dit flesje voor het eerst zag op de persfoto's dacht ik dat het nagellak was. Maar nee, het is een vloeibare blush. Van de Essence Blossoms Etc.. Trend Edition. Ik zelf heb eigenlijk alleen poeder blushes, een stick en ooit een soort mousse gehad. Een vloeibare wilde ik dus wel eens heel graag proberen!




De blush zit in een plastic flesje. Niet luxe dus, maar leuk versierd met een bloemetje. Ik ben ook heel blij dat de blush een pompje heeft, dat is wel zo makkelijk. Ik was al bang dat er misschien een soort liplgoss applicator in zou zitten, of erger, gewoon een gapend gat! Er is maar één kleur, Flowerkissed.





Het is een lief roze kleurtje, een beetje peachy. Als je hem net op hebt ziet het er heel shiny uit, maar hij droogt redelijk snel.





Deze blush heeft voor mij één heel groot voordeel. Ik heb namelijk een erg droge huid en poeders laten dat nog beter zien. Op dagen dat mijn huid op zijn slechts is (heel trekkerig, veel schilfertjes) laat ik poeders meestal achterwege. Nu heb ik een blush die voor die dagen perfect werkt!


De blush blijft beter zitten dan ik had verwacht. Hij blijft mooi op z'n plek ook al wrijf ik over mijn wangen. Het aanbrengen vond ik de eerste keer wel apart, even wennen, haha! Ik gebruik hem sinds kort met m'n Beauty Blender, een erg fijne combinatie! De kleur is vrij standaard, iets wat volgens mij bij veel huidskleuren mooi staat.


Zoals sommige van jullie al weten komt deze collectie, dus ook deze blush, helaas niet naar Nederland! Voor mij is dat niet zo vervelend omdat ik dichtbij Duitsland woon. Toen ik voor het schap stond dacht ik hieraan. Ik voel me 'bevoorrecht' en ben blij dat ik altijd alles wat van Essence uitkomt snel in Duitsland kan gaan kopen. Maar ik vind het ook heel sneu voor veel meiden die ook graag iets hadden willen hebben van deze collectie, die er niet zo makkelijk aan kunnen komen. Ik twijfelde geen seconde en nam er twee mee naar de kassa! Dus..





Lijkt het je een fijne blush? Doe dan mee! Wat moet je doen? Niet veel :)
1. Mij volgen via GFC of Bloglovin.
2. Even in een comment op dit artikel duidelijk maken dat je kans wilt maken! Het is handig om er meteen je email adres bij te zetten, kan ik je direct mailen als je hebt gewonnen!


Hiermee krijg je één plekje in de lijst van kansmakers. Voor extra kans kun je (één van) de volgende dingen doen:
1. Er een blogpost over maken.
2. Deze winactie in de sidebar van je blog plaatsen.
3. Erover twitteren.
4. Dit artikel liken op Bloglovin.


Als je één van de eerste drie doet (voor meer kans) zet er dan even een linkje van bij! Je kunt in totaal dus vijf keer in de lijst komen te staan. Ik zal met Random.org een winnaar kiezen. Deze winactie is niet internationaal en beperkt zich tot inwoners van Nederland en België (ik heb geen idee of deze in België verkrijgbaar is/zal zijn!) Op dit moment zit ik zelf in New York, ik weet niet precies wanneer de winactie zal eindigen, rond de tijd dat ik terug kom in elk geval. Dat zal zaterdag of zondag worden denk ik!


Succes allemaal!
Liefs,
Maud