donderdag 14 april 2011

Catrice - Iron Mermaiden



Wauw.. Ziet dat er niet prachtig uit? Ik vind in elk geval van wel. Wat een kleuren! Dit nieuwe lakje van Catrice heet Iron Mermaiden, de zoveelste leuke naam. Ik had erg hoge verwachtingen ervan!






Oké, meer dan één kleur zie ik wel.. Maar alle kleurtje die ik in het flesje zag, zie ik niet terug op m'n nagels. Alleen het standaard groen-paarse duo-chrome effect. Wat jammer! Lakken was ook al geen pretje. De lak is heel dun en sheer, streperig en moeilijk mooi te krijgen.





Tja, zo vind ik het geen lelijk lakje.. Maar door m'n hoge verwachtingen ben ik wel een beetje teleurgesteld. En doordat hij zo lastig lakt, zal ik 'em niet snel nog eens op doen. Dan zou ik eerder kiezen voor het nieuwe lakje van de Essence Colour & Go lijn; Where is the Party. Wat ik wel echt een aanrader vind als je een paars-groen duo-chrome lakje zoekt, in tegenstelling tot deze helaas.


Dit lakje kost, als alle Catrice nagellak, €2,49.
Ik ben weer van commentsysteem veranderd. Omdat er een aantal trouwe volgers ineens niet meer konden commenten.. da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb nu weer een nieuw systeem, waarvan ik hoop dat het voor iedereen werkt! Laat het me vooral weten!
Ik zelf vind deze ook nog iets mooier uitzien dan de vorige. Helaas zijn hierdoor al m'n oude comments niet meer te lezen op m'n blog, erg jammer. Maar ik vind het belangrijker dat iedereen kan reageren, in plaats van oude comments terug lezen.

En nog maar vijf GFC-volgers erbij en dan komt de tweede winactie! :D


Liefs,
Maud