maandag 11 april 2011

Catrice - Easy Peasy Lemon Squeezy & Am I Blue or Green?



Vandaag twee van de nieuwe Catrice lakjes. Een limekleurtje en een blauw of groen kleurtje. Zo naast Easy Peasy Lemon Squeezy lijkt Am I Blue or Green? lichtblauw.






Easy Peasy Lemon Squeezy, wat een leuke naam! Het is een fel limegroen kleurtje. Wel een leuk, opvallend lakje. Lakken ging heel makkelijk. En zoals het flesje zegt, twee laagjes op.





Am I Blue or Green? Tja, die naam.. leuk, maar ik vind hem blauw. In bepaald licht neigt hij wel naar groen. En turquoise kun je het ook niet noemen. Ik vind het wel een mooie kleur. Het lakken vond ik erg moeizaam gaan, de lak is vrij dik en stroperig. Ik heb drie laagjes op. Na twee dekte 'ie wel, maar toen zaten m'n nagels nog vol strepen.


De kleurtjes van deze vind ik allebei leuk. Ook mooi voor de lente. Easy Peasy Lemon Squeezy vind ik helemaal top! Maar Am I Blue or Green vind ik toch een tegenvaller doordat hij niet prettig lakt. Ze kosten €2,49 per stuk.


Ik heb ook een nieuw comment systeem op m'n blogje, fijn of niet?


Liefs,
Maud