vrijdag 15 april 2011

Catrice - Bye Bye Birdy & Blue Cara Ciao



En nog twee knallende kleurtjes van de nieuwe Catrice lakjes. Bye Bye Birdy en Blue Cara Ciao.






Bij het zien van het flesje en het lezen van van de naam dacht ik 'Tweety!' Kanariegeel! Maar Bye Bye Birdy ziet er op m'n nagels toch minder fel uit. Het is niet echt pastel geel, maar het neigt er wel een beetje naar. Ik vind het een vrolijk kleurtje! Hij lakte wel oké, klein beetje streperig. Ik heb twee laagjes op.



BAM-BLAUW! Blue Cara Ciao!
Eh ja, heel erg felblauw dus. Ik vind het een heel gaaf kleurtje. En als fan van blauwe nagellak had ik nog niets wat erop lijkt. Dus dan is het al helemaal een mooie aanwinst! Hij lakte erg fijn en ik heb maar één laagje op.

Deze vind ik allebei erg fijn. Ik ben heel blij met Blue Cara Ciao in m'n stash! Deze lakjes kosten €2,49.

Liefs,
Maud