donderdag 28 april 2011

Bye bye NL, hellooo NYC!



Morgen is het zo ver! Al heel erg vroeg zal mijn vriend mijn moeder en mij afzetten op Schiphol. Rond elf uur gaan we als het goed is de lucht in. Om kwart voor vier (lokale tijd) komen we aan in New York!! Ik verheug me er ontzettend erg op!

Ik wou niet dat mijn blogje eenzaam en leeg achterbleef. Dus heb ik keihard mijn best gedaan om zoveel mogelijk artikelen in te plannen, daar ga ik zelfs vandaag nog even mee door. Ik hoop elke dag een artikel online te krijgen, al kan ik nog niet beloven of dat lukt. Het is toch heel wat werk, vooral als je al genoeg te doen hebt met vakantie-voorbereidingen!

Ook wil ik even zeggen dat ik zelf een beperkte internet toegang zal hebben daar. Ik neem mijn laptop niet mee en ga ook niet op mijn telefoon internetten. Wel ga ik een paar keer een computer zoeken om te checken of mijn artikelen fatsoenlijk online komen en om het thuisfront te mailen. Dus vragen in comments of mailtjes zullen niet zo denderend snel beantwoord worden! Sommige artikelen die gaan komen gaan deels over New York (wel beauty-inspired dan hè!), andere weer niet.. en let goed op want er komt nog een mini-winactie terwijl ik weg ben ^^

Ik kom volgende week zaterdag weer thuis! Dus vanaf nu zijn alle artikelen die online komen ingepland. Tot volgende week!
Liefs,
Maud