woensdag 1 december 2010

Essence TE Preview - Black and White

Vandaag struinde ik nog verschillende Kruidvat winkels af om de Fairytale collectie te vinden (zonder succes..). Kom ik thuis zie ik dat Essence op hun site alweer twee nieuwe Trend Editions heeft aangekondigd!
Één van deze TE's heet 'Black and White', de naam zegt het al..



Ik heb behoorlijk hoge verwachtingen eigenlijk!
De nagellak zou niet mat en niet glanzend zijn. Essence omschrijft het als een 'soft touch finish'. En een top coat met een holografische look..?! *nieuwsgierig!* ^^
De nepwimpers met die witte balletjes vind ik wel grappig uitzien. Het zou wel eens iets kunnen hebben.. Ik vraag me af of het ook 'grappig' is als ik ze op zou hebben, dat hoeft dan weer niet!
Het duo oopotlood lijkt me best fijn, die wil ik ook zeker wel proberen. Ziet er handig uit!
De linker versie van de stickers (volgens mij 'Envy my Nails', de andere heet 'Paralyzed') ziet er wel stoer uit, maar ik heb al ervaring met deze stickers.. die was niet goed genoeg om ze nog eens te kopen helaas.
Hij zal in januari en februari verkrijgbaar zijn.

Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of deze Trend Edition te verkrijgen zal zijn in Nederland.. Ik hoop het wel, want ik ben er enthousiast over!
Maar anders is vanuit ons kleine kikkerlandje een tripje naar onze buren in het oosten nog wel te doen (Duitsland, waar altijd alles van Essence te krijgen is). Voor mij zeker, ik woon zo'n tien minuten van de grens. En vanuit mijn school is de dichtsbijzijnde DM nog geen vijf minuten rijden :D Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik daar wel vaker in tussenuren of even na school naartoe scheur. Gisteren ook al, om in m'n beste Duits te vragen of ze de Essence Fairytale TE misschien toch al hadden..
'Darfe ich etwas frage? Habe sie hier al die neue trend edition of Essence?' *de verkoopster keek me vragend aan* 'Die sou beina auskommen.. es ligt noch nie in de display aber ich dachte wie weiss ligt es achter im magazin..' Arm mens begreep niets van me. Maar morgen ga ik hier nog eens kijken en anders toch echt weer hun lastig vallen :P
En waarschijnlijk ga ik morgen mijn 'al die jaar lang zwart en in de groei' haar rood laten verven!

Oh en trouwens, wat vinden jullie van deze Essence Trend Edition? :)

Liefs, Maud

2 reacties:

Anoniem zei

Ben erg benieuwd naar die topcoat!

&Weer een superleuke blog van je, al mis je wel op lj haha!

Maud zei

Ik ook!
Dankje, oh daar zou ik ook eigenlijk weer es wat actiever op worden.. maar t lukt niet zo goed :p

Een reactie posten