zondag 5 december 2010

Essence Fairytale TE Once Upon a Time nagellak swatch

Vrijdag na school sprong ik vol goede moed in m'n auto en reed ik snel naar de DM in Duitsland die zo'n 5 minuten van m'n school ligt. Toen ik daar op de parkeerplaats stond kwam ik tot het besef dat ik mijn pinpas niet bij me had. Shit! Ik ging de winkel in -en ja hoor- dubbele pech, ze hadden de Essence Fairytale collectie!!!

Al het kleingeld op de bodem van m'n tas was zo'n €3,50 bij elkaar. Ik kon gelukkig nog net twee nagellakjes kopen! Dat werden Once Upon a Time en Fairy Berry. Met dubbele gevoelens ging ik naar huis en deed Once Upon a Time op. Toen werd ik toch weer stuk vorlijker!



Once Upon a Time is een prachtige rode kleur met rode en een klein beetje gouden shimmer erin. Hij was heel makkelijk om aan te brengen en dekte al volledig na twee laagjes. Deze foto's zijn trouwens genomen nadat ik het lakje al een dag op had. Zero tipwear ( = gesleten randjes), nu heb ik 'em nog steeds op en hij zit nog steeds perfect. Geen chips, tipwear, what-so-evah! Hij blijft dus erg goed en mooi zitten :)
Het flesje vind ik best schattig uitzien, op deze foto's zie je het niet, maar er zitten vlindertjes op ^^ Maar er komt snel een duidelijk foto van de flesjes bij elkaar, als ik ze (bijna) allemaal heb. Want ik weet nog niet of ik wel alle lakjes van deze collectie wil.
Mijn moeder (die nooit zoveel interesse toont in nagellak enz.) zei zelfs nog dat, als ik voor de rest van de collectie ging kijken, ik voor haar ook een potje Once Upon a Time moest meenemen. Ze vond het dé Kerst-kleur. Eigenlijk geef ik haar daar wel gelijk in, het is een heel feestelijk lakje!

Nog één foto en één detail foto omdat 'ie zo mooi is ^^




Ik ga het er zometeen af halen en eens kijken hoe Fairy Berry eruit ziet op mijn nagels. En snel swatchen of course!
De Fairytale Trend Edition komt trouwens ook naar Nederland hoor. Ik ben alleen constant bij onze Ooster buren omdat het daar meestal eerder te koop is. De nagellak van deze collectie kost €1,75 per stuk!

Ik ben nog langs de kapper geweest. De kleur ging van zwart naar zwart met heel veel rode plukken, op de foto lijkt het meer bruin.. M'n pony is van recht naar ietsje schuin gegaan en zo'n 10cm aan gespleten puntjes is eraf.
Ik ben er blij mee :) Eindelijk weer eens iets anders!




Liefs, Maud

5 reacties:

Anoniem zei

wat een schattig kleurtje nagellak!
x

NailGloss zei

Mooi! echt mazzel dat je er zo dicht bij woont!
Ik ga over 2 weken in de kerstvakantie naar duitsland hopen dat ze het dan nog hebben....

Maud zei

Ja daar heb ik inderdaad wel geluk mee :D maar ik hoop wel dat ze de collectie hier dan inmiddels ook hebben!

MardyMakeUpShop zei

Helaas komt het hier niet...:( omdat i love berlin in jan. komt

Maud zei

Ah wat jammer! Dat vind ik wel zonde, ik vind het één van de leukste trend editions van Essence..

Een reactie posten