zondag 5 december 2010

Essence Fairytale TE Fairy Berry nagellak swatch

Ik heb vanmiddag het tweede nagellakje wat ik van de Essence Fairytale Trend Editiom had gekocht opgedaan. Deze heet Fairy Berry.



Issie niet moooi? Ik vind het een supermooie nagellak. Heel apart! Het is een paarse kleur met een foil finish en heel veel zilvere glitter en shimmer erin. Ook deze vind ik echt iets voor de winter.




De lakjes van deze TE kosten €1.75 per stuk.
Ik wil van de nagellak nog heel graag Humpty Dumpty en Welcome to Wonderland. De shimmer powder van deze collectie heb ik ook echt nodig. Ik hoop dat de collectie deze week ook in Nederland in de Essence displays zal verschijnen.

Liefs, Maud

2 reacties:

Anoniem zei

Ik hoop het ook! Ik acht de kans wel groot, gezien de Metallics displays echt leeg staan.

Maud zei

Ja inderdaad, dat ze opschieten :p

Een reactie posten