vrijdag 24 december 2010

Christmas nails!

Ik had zelf al wat verschillende kerst-creaties geprobeerd en heb veel op internet rond gekeken. Wat ga ik nou uiteindelijk die drie dagen op mijn nagels dragen?!
Jaja, drie dagen lang, want tussendoor zal ik geen tijd hebben om ze te veranderen. Ik vind nailart met kerstfiguurtjes erg schattig! Zoiets zou ik dan ook leuk vinden om met het uitpakken van cadeautjes op kerstavond op te hebben. Maar die lieve figuurtjes staan niet zo elegant als ik in m'n little black dress ga uiteten op 1e kerstdag..
Maar bedenk dan ook maar eens iets wat bij alle kerstgelegenheden past. Dan ook nog het liefst zo kleurloos mogelijk! Zodat ik op kerstavond m'n lippen roze kan stiften, de dag erna groen-goude oogschaduw dragen en de laatste dag nog rode lippen. Jullie snappen het vast al, ik wil variëren en niet aan 1 of 2 kleurtjes vast zitten.

Dus...
Dit is het geworden:



En het was heel simpel en snel gedaan!
Vanmiddag kwam er een dik envelopje op de deurmat, dikke envelopjes (of pakketjes) zijn altijd voor mij, dan is weer een bestelling binnen ^^ Niet zo lang geleden bestelde ik op Ebay een wiel met ienie-mini ronde steentjes erin. Die inspireerde me!


Je kunt op het witte tussenstuk van het wiel zien hoe miniscuul de steentjes zijn (ze zitten werkelijk overal! Blijven totaal niet goed in hun vakje zitten). Ik gebruikte ook nog wat grotere rhinestones van Essence.

Als eerste had ik één laagje Encouragement van China Glaze opgedaan. Daarna met White Secret van Essence vanaf de uiteindes tot halverwege m'n nagels gesponsd.




Ik vind het wel leuk geworden, beetje feestelijk en een beetje winter-achtig. Ik hoop wel dat het drie dagen lang mooi blijft zitten!
Mijn nieuwe wieletje met de kleine steentjes koste me op Ebay.com $1,50! De rhinestones van Essence waren denk ik rond de €2. White Secret van de Colour & Go lijn van Essence kost €1,25. China Glaze Encouragement kocht ik op Nailpolishfashion.nl voor €5,50.

Wat vinden jullie ervan?

Fijne kerstmis allemaal!
Liefs, Maud

5 reacties:

THE POLISH EFFECT zei

Super gaaf, echt doet me meteen denken aan sneeuw en al het glitter in de sneeuw!
Jij natuurlijk ook fijne dagen!

Tugce zei

Wauw super mooi <3

Amy-Denise zei

Heel mooi gedaan!
Lekker feestelijk, geniet van de feestdagen!
Liefs,

Anoniem zei

Wauw, heel mooi gedaan. Ik vind de diamantjes leuk. Die breken de kleur.
Liefs, xxxx

Maud zei

Dankjulliewel!! <3
Liefs!

Een reactie posten