donderdag 2 december 2010

Catrice LE Preview - Urban Baroque



Catrice heeft een nieuwe Limited Edition aangekondigd; Urban Baroque. Deze zal in januari en februari in de winkels liggen. Ik word er heel vrolijk van, al die leuke nieuwe limited editions die de afgelopen dagen zijn aangekondigd, ook deze vind ik weer heel leuk uitzien!



Ik hou van roze en pastelkleuren, ik hou van barokpatronen en printjes, ik hou van make-up.. en ik HOU van deze collectie! Ik vind de verpakkingen heel mooi en ook de kleuren van de producten spreken me heel erg aan. En ze hebben leuke namen ^^
De Absolute Eyecolour Duo's vind ik lief uitzien. Al zou ik Candelabra en Fleur de Lis niet kopen, ik vind ze niet zo origineel uitzien. Feather Fan lijkt me heel mooi.
De Illuminating Powder in Masquerade Ball vind ik heel mooi uitzien, die wil ik echt heel graag hebben!
De Urban Tattoo opplak tatoo's vind ik wel grappig. Ik zou ik zelf überhaupt al geen opplak tattoo opdoen en ik vraag me af hoeveel meiden dit ontwerp leuk vinden.
De lipsticks hebben allemaal een paarse ondertoon, ik vind Marie Antoinette wel mooi uitzien.
En dan zijn er nog vier hele mooie nagellakjes! Het zijn zachte roze tinten. Ik denk dat ik ze allemaal wel wil eigenlijk ^^

Wat vinden jullie van deze collectie? Zit er iets bij wat je aandacht trekt?

Liefs, Maud

2 reacties:

Mitchin zei

Een hele mooie blog! =))) Me like *_*

Maud zei

Dankjewel ^^

Een reactie posten